•  

Bikram Yoga sau Yoga fierbinte

Bikram Yoga sau Yoga fierbinte

Vrei sa-ti stimulezi metabolismul, sa-ti imbunatatesti flexibilitatea si sa-ti recapeti starea de spirit vesela intr-un timp foarte scurt? Cu siguranta, vei raspunde afirmativ! Bikram yoga „se mandreste“ cu o serie de beneficii pentru sanatate si forma fizica, plus ca numara o armata de fani celebri, printre care Robbie Williams, Demi Moore, Lady Gaga sau Jennifer Aniston, care-si tonifiaza formele practicand-o. Asadar, tu ce mai astepti? Ti-am pregatit cateva sfaturi pentru a face fata cu brio primei tale clase. Citeste-le si fa-ti o rezervare!

In ce consta Bikram yoga?
Bikram yoga este un antrenament de yoga de 90 de minute, inventat de Bikram Choudhury, si consista intr-o serie de 26 de posturi, ce include si doua exercitii de respiratie. Simplu, nu? Nu si atunci cand sala de practica este incalzita la 40 de grade C.

De ce sa aleg Bikram yoga?
Exista o serie de beneficii ale practicarii acestui antrenament, de la pierderea kilogramelor, eliminarea toxinelor si stimularea metabolismului pana la reducerea durerilor fizice si ameliorarea depresiei. In timpul sesiunilor, te vei simti epuizata si vei incerca incontinuu sa indepartezi sudoarea, insa cum orice lucru are si un final, vei remarca ca te simti mai bine decat la inceputul orei. Ti-ai antrenat corpul si ai incercat sa-ti depasesti limitele si, ca urmare, te vei simti reintinerita si revigorata.

Ce trebuie sa stii inainte sa intri la ora. Mentine-ti nivelul de hidratare. Asta nu inseamna sa iei o sticla de un litru de apa cu tine cand intri pe usa studioului de yoga. Bea doi litri de apa de-a lungul zilei in care urmeaza sa faci yoga. Iar la final, asigura-te ca iti refaci nivelul de electriloti si hidratare.

Nu manca cu doua ore inainte de clasa. Un stomac plin poate fi suparator cand stai la caldura. De asemenea, nu iti recomandam nici sa mergi infometata. O gustare mica poate fi ok, dar trebuie sa experimentezi si sa descoperi aportul alimentar potrivit pentru tine.

Arata putina piele. Vei transpira mult, accepta acest lucru. Asadar, va trebui sa porti haine lejere, prin care pielea poate respira. Nu-ti fie teama sa-ti arati pielea, yoga nu tine de competitie – este vorba despre cum te provoci tu insati.

Nu exagera. Pe masura ce transpiri in timpul orei, nu incerca sa-ti stergi sudoarea cu prosopul din doua in doua minute. Transpiratia este modalitatea corpului de a se racori si de a-si regla temperatura, deci nu mai incerca sa o ascunzi.
Propuneti sa te intorci. Prima ora este mai dificila, in mode deosebit, pentru ca nu stii la ce sa te astepti. Dar incearca sa revii pentru al doilea antrenament – atunci incepe partea frumoasa. Fii rabdatoare si bucura-te ca transpiri cu spor!
 

Postat in :

Miscare

Data:

20-01-2014

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu

Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza