CADOU: SECOM ALIVE 30 COMPRIMATE. Vezi detaliile campaniei >>>aici<<<
Contul Meu



Cosul meu

Cosul este gol

POLITICA DE RETURNARE IN FARMACIILE FIZICE

INFORMARE CONSUMATORI CU PRIVIRE LA RETURNAREA PRODUSELOR ACHIZITIONATE DIN FARMACIILE FIZICE HELP NET

 

 

I. Produsele cosmetice, produsele parafarmaceutice, dispozitivele si aparatura medicala de uz individual si consumabilele pentru acestea, suplimentele alimentare si alimentele cu destinatie speciala, produsele de puericultura, articolele destinate intretinerii igienei personale, echipamentele, materialele sau produsele destinate protectiei ori imbunatatirii sanatatii achizitionate din farmacie pot fi returnate* in termen de 48 de ore de la data achizitionarii cu conditia ca acestea sa fie sigilate, sa nu prezinte deteriorari ale ambalajului iar consumatorul sa prezinte bonul fiscal sau chitanta emisa de POS, in cazul in care plata s-a efectuat cu cardul bancar.

Orice solicitare privind returnarea produselor enumerate mai sus dupa acest termen nu mai poate fi acceptata.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor in cazul in care acestea prezinta deteriorari/desigilari, modificari fata de forma initiala.

Medicamentele nu pot fi returnate decat in situatia in care care prezinta abateri de la caracteristicile prescrise sau declarate de catre producator. 

II. De asemeneaprodusele achizitionate din farmacie, cu exceptia medicamentelor care se pastreaza la rece (intre 2-8 grade Celsius), care prezinta abateri de la caracteristicile prescrise sau declaratepot fi returnate*, respectiv consumatorii au dreptul la inlocuirea produsului sau returnarea banilor de catre comerciant, daca deficienta a aparut in termen de 30 de zile de la data achizitionarii produsului.

Orice solicitare privind returnarea produselor  dupa acest termen nu mai poate fi acceptata.

III. Pentru produsele de folosinta indelungata care au certificat de garantie (ex: tensiometru, periute electrice, glucometre, etc) si care prezinta neconformitati/abateri de la caracteristicele prescriseconsumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului iar cazul in care acesta nu poate fi reparat are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata. Doar in cazul in care produsul nu poate fi reparat, inlocuit, consumatorul poate solicita  comerciantului restituirea pretului.

*Produsele pot fi returnate in baza bonului fiscal sau a chitantei emisa de POS, care face dovada achizitionarii acestora din farmaciile Help Net, returnarea fiind posibila doar in farmacia din care acestea au fost achizitionate. In cazul in care se va impune restituirea pretului, aceasta se va realiza prin intocmirea documentelor justificative, consumatorul completand aceste documente cu regim special cu toate datele aferente. Refuzul completarii de catre consumator a datelor necesare intocmirii documentelor justificative, conduce la imposibilitatea returnarii produselor.

Sesizarile cu privire la returnarea produselor pot fi comunicate la  adresa de e-mail : office@helpnet.ro

**aceasta politica de returnare face referire strict pentru produsele achizitionate din farmaciile fizice.
***politica de retur a produselor achizitionate online pe www.helpnet.ro, se poate consulta pe pagina: Politica de Retur Comenzi Online