Cine suntem și cum ne puteți contacta
Help Net este denumirea comercială a societății Help Net Farma S.A., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în str. Pictor Rosenthal nr. 14, etaj 2, ap. 3, cam. 2, sector 1, București, cod poștal 011934, având număr de ordine în Registrul Comerțului J2001007727404, cod unic de înregistrare fiscală RO14169353 (în continuare “Help Net”). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem Operator de date atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.
Întrucât suntem întotdeauna deschiși să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs., vă încurajăm să contactați Responsabilul Help Net cu protecția datelor la adresa de e-mail dpo@helpnet.ro sau prin poștă sau curier la adresa str. Malul Roșu nr. 4, 077015 Balotești, Ilfov, România – cu mențiunea: în atenția Responsabilului Help Net cu protecția datelor.
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm
În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dvs., astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Primim informații de la dvs. astfel:
- Când vă creați un cont Help Net, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele; furnizarea acestor date este obligatorie pentru a vă putea crea un cont în cadrul farmaciei on-line.
- Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele și prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon.
- Există posibilitatea să folosim adresa dvs. de e-mail pentru a vă invita să participați la sondaje online. În cazul în care decideți să participați la astfel de sondaje, vom prelucra și adresa IP.
- Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. de consumator, în cazul în care ne-ați acordat consimțământul pentru cookies și alte tehnologii similare. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
- Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații in cookies-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
- În general, nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. Însă, atunci când comandați medicamente OTC, va trebui să completați în cadrul formularului de comandă: data nașterii, greutatea, înălțimea, sexul, tratamente curente, antecedente alergice, starea de sarcină sau alăptare; de asemenea, este necesar să aveți un cont în cadrul farmaciei online, pentru a putea comanda acest tip de medicamente. Ambele cerințe sunt stabilite prin lege și necesar a fi respectate pentru a putea realiza achiziția online de medicamente OTC.
- Când accesați serviciul de consultare prealabilă cu un farmacist Help Net, există posibilitatea să prelucrăm în acest scop și fotografii/ imagini (copii scan) încărcate de dvs. pe site în secțiunea “Întreabă Farmacistul”.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
1. Pentru furnizarea produselor comercializate prin website și prestarea serviciilor Help Net, asociate acestei activități, în beneficiul dvs..
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei Help Net;
b) Înregistrarea și prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea, facturarea acestora și încasarea contravalorii facturii;
c) Transmiterea de comunicări privind statusul comenzilor dvs.;
d) Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
e) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
f) Rambursarea contravalorii produselor returnate conform prevederilor legale;
g) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la bunurile Help Net, inclusiv disponibilitatea acestora în stoc;
h) Transmiterea de comunicări privind comenzile nefinalizate (produse “uitate” în coș);
i) Geolocalizarea utilizatorului, în vederea afișării farmaciilor aflate în proximitate, din care pot fi preluate comenzile;
j) Oferirea răspunsurilor transmise prin secțiunea “Întreabă farmacistul”.
Prelucrarea datelor dvs. pentru scopurile a)-h) este întemeiată pe articolul 6, alin. 1, lit. b) din GDPR și anume încheierea și executarea unui contract între Help Net și dvs.. În plus, atunci când achiziționați produse OTC, prelucrarea este întemeiată și pe articolul 9, alin. 2, lit. h) din GDPR, respectiv prelucrarea este necesară în scopul furnizării unui tratament medical. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, cum ar fi legislația fiscală și contabilă, respectiv cea privind comercializarea online a produselor OTC.
Comunicările în legătură cu comenzile nefinalizate, indicate la punctul h), au ca temei legal și interesul legitim al Operatorului de a actualiza în mod corespunzător stocul disponibil pentru produsele din cadrul website-ului.
Activitățile avute în vedere la punctul g) pot fi derulate utilizând orice canal de comunicare. Dacă alegeți să ne contactați prin intermediul serviciului nostru de call-center, ori prin intermediul formularului afișat în website cu privire la disponibilitatea în stoc a anumitor produse pe care le căutați, temeiul prelucrării datelor îl constituie art. 6 lit. alin. (1) lit. b) din GDPR, respectiv pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de executarea unui contract, precum și consimțământul dvs. în ceea ce privește înregistrarea convorbirilor telefonice.
Temeiul legal al prelucrării pentru scopul indicat la punctul i) este reprezentat de articolul 6, alin. 1, lit. a) din GDPR și anume consimțământul persoanei vizate.
Temeiul legal al prelucrării pentru scopul de la punctul j) este reprezentat de articolul 6, alin. 1, lit. c) din GDPR și de articolul 9, alin. 2, lit. h) și anume, obligația legală a Operatorului subsumată activității de comerț online cu medicamente care se eliberează fără prescripție medicală (furnizarea unui tratament medical).
2. Pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre
a) Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de cumpărător/ utilizator în website, prin intermediul cookie-urilor și al altor tehnologii de urmărire, dacă ne acordați consimțământul dvs., conform art. 6, alin. 1, lit. a) din GDPR.
b) Vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct ori cu ajutorul unor împuterniciți, studii și cercetări de piață. În cazul în care vom apela la împuterniciți, vă asigurăm că vom avea încheiat cu aceștia un contract conform art. 28 din GDPR. Temeiul legal pentru această prelucrare este articolul 6, alin. 1, lit. f) din GDPR, interesul legitim Help Net fiind acela de a-și îmbunătăți constant calitatea serviciilor pe baza feedback-ului primit de la clienți, precum și interfața website-ului. Vă puteți oricând opune primirii de invitații de a participa sondaje pe mail, prin accesarea link-ului de dezabonare de la finalul emailului.
c) în cazul în care doriți, puteți să ne lăsați un review cu privire la produsul/ produsele achiziționat/e, în secțiunea dedicată “Adaugă o părere”; vom prelucra datele dvs. cu caracter personal pentru îmbunătățirea continuă a produselor și serviciilor oferite, precum și pentru investigarea și/ sau remedierea oricăror deficiențe care ne sunt, astfel, aduse la cunoștință, în temeiul interesului legitim Help Net, conform articolul 6, alin. 1, lit. f) din GDPR.
3. Pentru marketing
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem transmite informații generale, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții.
Personalizarea ofertelor va fi realizată pe baza istoricului achizițiilor efectuate online, precum și, dacă este cazul, a produselor marcate ca “Favorite”; această prelucrare se desfășoară exclusiv asupra produselor în sine, fără prelucrarea eventualelor date de sănătate.
În cadrul comunicărilor cu caracter comercial, efectuate prin intermediul emailului, pot fi prelucrate date și informații legate de interacțiunea dvs. cu emailul primit, cum ar fi informații cu privire la erori de transmitere, data primirii emailului, data deschiderii emailului, accesarea oricărui link disponibil în conținutul emailului. În mod obișnuit, aceste informații sunt prelucrate la nivel statistic, pentru a determina interesul și utilitatea comunicării pentru destinatari, în vederea îmbunătățirii calității și conținutului comunicărilor, având ca temei legal interesul legitim al Operatorului (art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR).
Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.
Ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs.. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi;
– contactarea Help Net folosind detaliile de contact indicate mai sus.
Acordarea consimțământului pentru transmiterea de informări cu caracter comercial nu condiționează achiziția produselor din magazinul online, ci ne permite să comunicăm eficient cu dvs. și să vă informăm cu privire la campaniile și ofertele de care puteți beneficia.
4. Pentru acordarea de servicii farmaceutice
a) Serviciile farmaceutice sunt parte a sistemului de sănătate şi au ca scop îmbunătăţirea stării de sănătate şi creşterea calităţii vieţii populaţiei; prin urmare, aceste servicii pot include participarea noastră la campanii de sănătate publică ce vizează prevenţia. În astfel de situații, vă putem transmite informări, prin intermediul email-urilor și/sau a sms-urilor. Temeiul legal pentru această prelucrare este articolul 6, alin. 1, lit. c) din GDPR, obligația legală a Help Net.
b) Datele de contact (adresa de email, numărul de telefon) pot fi prelucrate pentru transmiterea de comunicari educaționale, în temeiul interesului legitim al Operatorului de a participa la programe privind îmbunătățirea stării de sănătate și creșterea calității vieții pacienților săi. Temeiul legal pentru această prelucrare este articolul 6, alin. 1, lit. f) din GDPR. Vă veți putea oricând opune primirii unor astfel de informații, prin accesarea link-ului de dezabonare din cuprinsul informării primite.
5. Pentru apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei Help Net față de atacuri cibernetice;
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul legal general al acestor tipuri de prelucrări poate fi reprezentat de interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale, respectiv de obligațiile legale pe care le avem în calitate de Operator de date de a asigura securitatea datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm, prin asigurarea securității infrastructurii IT – art. 6 alin. 1 lit. c) coroborat cu art. 32 din GDPR.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont activ în platforma Help Net. În cazul în care ați plasat o comandă fără deschiderea unui cont, datele dvs. (cum ar fi adresa de email și numărul de telefon) vor fi stocate pentru o perioadă de 2 luni de la data la care ați primit produsele comandate.
În ceea ce privește datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat plasând o comandă online ce au fost transpuse în facturi (nume, prenume, adresă de livrare, produse achiziționate, valoare achitată), acestea sunt păstrate în acord cu legislația financiar-contabilă aplicabilă și anume 10 ani cu începere din anul financiar următor celui în care a fost întocmit documentul contabil respectiv (anume, factura), dacă acesta a fost emis anterior datei de 15.01.2023, respectiv, 5 ani de la 1 iulie a anului financiar următor celui în care a fost întocmit documentul contabil, dacă acesta a fost emis după data de 15.01.2023.
Datele completate prin chestionar la achiziția de medicamente OTC rămân stocate pe o perioadă de 1 an de la data achiziției relevante, având în vedere necesitatea companiei de a da curs eventualelor controale efectuate de către autorități cu scopul de a verifica respectarea cerințelor legale în materie de comercializare online a medicamentelor OTC, stabilite prin Legea farmaciei și Normele de aplicare a acesteia.
Datele de contact furnizate în cadrul secțiunii “Întreabă Farmacistul” vor fi păstrate pentru o perioadă de maximum 1 an de la data formulării cererii. Acest lucru înseamnă că din sistemul Help Net va fi ștearsă informația cu privire la consultațiile solicitate farmacistului. Fotografiile/ documentele încărcate de dvs. în secțiunea “Întreabă Farmacistul” vor fi păstrate pentru o perioadă de 7 zile, după care vor fi șterse.
Datele de contact (adresa de email) furnizate în cadrul formularului prin care solicitați informații privind disponibilitatea unui anumit produs vor fi păstrate o perioadă care nu va depăși 6 luni luni de la data colectării, după care vor fi șterse.
În cazul sondajelor online, datele referitoare la sondaje vor fi șterse imediat după evaluare, dar nu mai mult de 7 zile din momentul completării sondajului.
În situația în care un cont de utilizator este inactiv pentru o perioadă mai mare sau egală cu 3 ani de la data ultimei conectări în cont, datele cu caracter personal furnizate în scopul creării contului vor fi șterse, mai puțin datele transpuse în facturi, care vor fi stocate pe perioada menționată mai sus. Puteți să vă închideți oricând contul, direct din website ori să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, în ambele situații, sub rezerva păstrării informațiilor și datelor menționate mai sus, inclusiv ulterior închiderii contului, pe perioada indicată.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca Help Net;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
- furnizorului platformei logistice în cadrul căreia se realizează operațiunile logistice aferente comenzii (colectarea produselor, emiterea facturii etc.);
– altor societăți (parteneri) cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor și serviciilor noastre sau programe privind îmbunătățirea stării de sănătate și creșterea calității vieții;
– terți achizitori, în măsura în care activitatea Help Net ar fi transferată (în totalitate sau parțial), iar datele cu caracter personal ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzacții, care vor respecta instrucțiunile Help Net în ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul terților, persoane juridice de drept privat, la datele dvs., se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia, conform art. 28 din GDPR în cazul persoanelor împuternicite, respectiv art. 26 din GDPR, în cazul operatorilor asociați, asigurând același nivel de protecție.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Cehiei, Germaniei și României.
Cum asigurăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Transferul datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
Informațiile oferite de dvs. sunt transmise și verificate în mod automat, în formă criptată, cu ajutorul unui protocol SSL (Secure Socket Layer). Facem acest lucru pentru a preveni utilizarea abuzivă a datelor de către terți.
Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi PayU. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2. Informații despre modul în care PayU prelucrează datele cu caracter personal aferente plăților online puteți găsi aici; compania noastră nu prelucrează și nu păstrează datele cardului pe care le-ați introdus în platforma procesatorului de plăți la efectuarea de plăți online.
Ce drepturi aveți
Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, atunci când această prelucrare este întemeiată pe interesul nostru legitim. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a depune o plângere la Autoritatea de supraveghere competentă sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta:
– prin email la adresa: dpo@Help Net.ro sau
– prin poștă sau curier la adresa: str. Malul Roșu nr. 4, 077015 Balotești, Ilfov, România cu mențiunea în atenția Responsabilului Help Net cu protecția datelor.
Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugăm să ne transmiteți cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de email aferentă contului Help Net. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare, care au ca scop confirmarea identității dvs..
Durata de răspuns. Vom răspunde oricăror solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care vă vom informa în termen de o lună cu privire la motivele întârzierii și veți primi un răspuns de la noi în termen de maximum două luni. S-ar putea să fie necesar să vă cerem mai multe informații pentru a putea califica cererea dvs.. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să scurtăm timpul de răspuns la solicitarea dvs..
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să dăm curs unei cereri în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Drepturile persoanelor vizate |
Descriere |
Accesul |
Puteți să ne solicitați: - să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal; - să vă punem la dispoziție o copie a acestor date; - să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare. |
Rectificarea |
Vă puteți actualiza singuri datele din contul pe care îl aveți creat în website. În orice caz, ne puteți solicita să rectificăm sau să completăm datele dvs. cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora. |
Ștergerea datelor |
Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care: - acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau - v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ) și nu există nici un alt temei juridic pentru prelucrare; sau - dați curs unui drept legal de a vă opune în temeiul art. 21 alin. 1 sau 2 din GDPR; sau - acestea au fost prelucrate ilegal; sau - ne revine o obligație legală în acest sens. Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară: - pentru respectarea unei obligații legale; sau - pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare. |
Restricționarea prelucrării datelor |
Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care: - acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau - prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau - acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs. aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau - v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre legitime prevalează este în desfășurare. - În cazul în care prelucrarea a fost restricționată pentru unul din motivele de mai sus, datele cu caracter personal pot, cu excepția stocării, să fie prelucrate numai cu consimțământul dvs. sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru. |
Portabilitatea datelor |
Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs.; și prelucrarea se face prin mijloace automate. |
Opoziția |
Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dumenavoastră fundamentale prevalează față de acest interes. |
Luarea de decizii automate |
Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice cu privire la dvs. sau vă afectează în alt mod similar într-o măsură semnificativă. Acest drept nu se aplică atunci când: - este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dvs. și Help Net; - este autorizată prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplică Help Net și care prevede, de asemenea, măsuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanei vizate; sau - are la bază consimțământul dvs. explicit. |
Plângeri |
Aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale Autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro Fără a vă afecta dreptul dvs. de a contacta în orice moment Autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil și vă garantăm că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă. |
Vă reamintim faptul ca puteti contacta în orice moment Responsabilul Help Net cu protecția datelor prin transmiterea solicitării dvs. prin oricare dintre următoarele modalități:
– prin email la adresa: dpo@HelpNet.ro sau
– prin poștă sau curier la adresa: str. Malul Roșu nr. 4, 077015 Balotești, Ilfov, România cu mențiunea în atenția Responsabilului Help Net cu protecția datelor
Versiune actualizată la data de: 31.03.2025