Dieta in functie de metabolism

DIETA IN FUNCTIE DE METABOLISM

Testeaza-ti metabolismul pentru a afla ce dieta ti se potriveste. Una dintre dorintele feminine cele mai puternice este de a slabi si de a ajunge la greutatea ideala. Greutatea ideala este pentru multe persoane o obsesie, in timp ce pentru altele este un mod

  • Alimentatie sanatoasa si nutritie

Tu ce metabolism ai?

1. Diminetile te scoli obosita?
2. Ti se face somn dupa masa de pranz ?
3. Ai caderi de energie in cursul zilei?
4. Cand te intinzi in pat adormi imediat?
5. Ai musculatura relaxata in timpul zilei?
6. Ai mainile si picioarele reci indiferent de vreme?
7. Ai depuneri de grasime pe coapse?
8. Seara ti se umfla picioarele?
9. Ai tensiune mica?
10. Stomacul iti creeaza probleme?
11. Ai probleme cu functionarea normala a tiroidei?
12. Slabesti usor?
13. Te ingrasi usor dupa o cura de slabire?

Noteaza cu 5 puncte fiecare raspuns cu DA si cu 0 puncte fiecare raspuns cu NU.
Rezultat:
Mai putin de 30: Ai metabolismul lent
Intre 20 si 30: Ai metabolismul normal
Mai putin de 20: Ai metabolismul rapid

Metabolism lent

Mananca fructe la micul dejun.
Redu consumul de mezeluri, sau mananca-le la pranz.
Pranzul ideal e pe baza de carne alba, peste, in timp ce seara sunt preferate legumele sau carbohidrati (paste, orez).
Legumele preferate sunt: morcovii, ciupercile, ardeii grasi, rosiile sau castravetii.
Alege brinzeturile proaspete.
Poti sa bei ceai si cafea si sa mananci inghetata de fructe si iaurturi.

Metabolism normal

Teoretic poti sa bei si sa mananci tot ce doresti, pentru ca metabolismul tau este perfect. Totusi, o dieta dezechilibrata si o viata sedentara, te pot impinge spre un metabolism lent. Pentru a evita acest risc urmeaza o dieta echilibrata si variata.

Metabolism rapid

Mancarea de baza trebuie sa fie carne rosie, cereale integrale, peste (ton, somon, pastravi) si branzeturi uscate. Bea numai ceai (preferabil de sunatoare, menta, musetel) si cafea fara cofeina. Ca gustare introdu fructe uscate. Cel putin 15 zile pe luna, pe tot parcursul zilei, mananca numai fructe, legume (spanac, conopida, asparagus) si verdeturi.

 


Review-uri

Review-uri

Fii primul care posteaza un review pentru acest articol.

Adauga un review

Co si o tomto článku myslíte vy?

1-5

1 2 3 4 5




Ne rezervam dreptul de a sterge comentariile nepotrivite!