•  
Aboneaza-te la newsletter

5 idei pentru o masa sanatoasa in aer liber

5 idei pentru o masa sanatoasa in aer liber

Orice zi cu temperaturi placute este ideala pentru a manca in aer liber. Am pregatit pentru tine cateva variante de mancare delicioasa si sanatoasa pe care o poti pregati si savura in sezonul cald si sa iti iei totodata energia si vitaminele necesare starii tale de bine.

 

Peste la gratar

Gatirea somonului necesita 4-5 minute, ceea ce reprezinta un mare avantaj atunci cand gatesti in aer liber. Condimentarea simplista cu ierburi proaspete este suficienta pentru a-i da savoare.

Pe partea nutritionala, somonul are putine calorii, contine multe proteine si este una din cele mai bune surse de acizi grasi Omega 3, ceea ce inseamna ca prezinta sanatate pentru inima si minte, dar si numeroase beneficii anti-inflamatorii.

 

Cartofi dulci copti

Nu iti va fi dor de cartofii frantuzesti prajiti, care contin multe calorii si isi pierd componenta nutritiva prin prajire, atunci cand vei gusta cartofi dulci copti. Acestia contin multi nutrienti printre care calciu, potasiu si vitaminele A si C. Cartofii dulci au un continut ridicat de fibre, ceea ce este indicat in curele de slabit, si sunt o sursa importanta de minerale anti-stres, continand magneziu. Relaxeaza-te si bucura-te de un deliciu culinar!

 

Burgeri de curcan

Pentru un burger mai light, inlocuieste carnea de vita cu cea tocata de curcan. Gustul nepiperat al acestui tip de carne absoarbe foarte usor alte arome. Asa ca foloseste condimente si ierburi pe carnea pe care o pregatesti precum coriandru, usturoi, chili sau chimion. In plus, carnea de curcan e saraca in grasimi si calorii, contine vitaminele B6 si B12, si minerale esentiale organismului printre care seleniu, zinc, fier si fosfor. O singura portie de curcan asigura 65% din aportul zilnic recomandat de proteine.

 

Varza kale gatita

O dovada in plus ca gustarile sunt sanatoase, rondelele din varza furajera (kale) au un gust foarte bun, putine calorii si sunt bogati in vitaminele A, C si K. Usor de preparat, frunzele de acest tip de varza trebuie taiate, spalate si uscate, acoperite cu putin ulei de masline si puse pe o hartie de copt. Coace-le la o temperatura de 300 de grade timp de 25 de minute si presara deasupra lor paprika si pudra de chili.

 

Apa cu pepene

Pentru o bautura semi-dulce si proaspata, incearca un pahar rece de apa de pepene. Pepenele potoleste foarte usor setea, si ofera un boost sanatos de antioxidanti, vitaminele A, B si C. Nu ai nevoie decat de apa, un pepene mic fara seminte si cuburi de gheata. Taie pepenele in cuburi si toarna apa peste ele. La final, nu doar ca vei avea o bautura delicioasa si racoroasa, ci si o gustare sanatoasa in loc de desert.

 

Cand planuiesti urmatoarea masa in aer liber?

 

 

 

Sursa imagine:  time.com

Postat in :

Timp liber

Data:

27-05-2015

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu


http://www.helpnet.ro/help-net-lanseaza-aplicatia-mobila-magazinul-online.html
Intreaba farmacistul

Vrei sa stii mai multe detalii despre un anumit produs? Ai o problema medicala sau cosmetica la care nu ai gasit inca rezolvare?

Scrie-ne intrebarea ta completand formularul
Completeaza formularul

Suna-ne la TelVerde 0800 833 003
(disponibil si din retelele de telefonie mobila)

0800 833 003
Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza