•  

Mic dejun pentru o piele radianta si un organism sanatos

Mic dejun pentru o piele radianta si un organism sanatos
Micul dejun poate aduce numeroase beneficii pentru tenul tau. Este vorba despre alimente gustoase si de nutrienti cu proprietati anti-imbatranire.
Un mic dejun sanatos te poate ajuta sa pierzi in greutate, poate preveni boli cronice si iti poate asigura energie pentru tot parcursul zilei. Este bine de stiut ca acesta are si efecte cosmetice, ajutand ca pielea ta sa fie mai radianta si sa aiba un aspect tanar.
 
Aceste optiuni de mic dejun te vor ajuta sa ai o saptamana plina de energie si o piele sanatoasa.
 
1. Ceai verde si terci din ovaz
 
Cand vine vorba de bauturi la micul dejun, nu exista o varianta mai sanatoasa decat ceaiul verde. Compusii din acesta reduc arsurile solare, daunele asupra pielii produse de razele ultraviolete si riscul de cancer. Daca bei zilnic ceai verde la micul dejun timp de trei luni, vei putea observa imbunatatiri la nivelul pielii - aceasta isi recapata elasticitatea si textura, sangvinizarea va fi imbunatatita si oxigenul va ajunge mai usor la piele. In plus, ovazul este bogat in fibre si poate reduce nivelul colesterolului din corpul tau.
 
2. Ou prajit cu avocado, salsa si ardei rosii
Avocado este o sursa benefica de acizi grasi monosaturati, care vor ajuta ca pielea ta sa aiba un aspect tanar si sanatos. Acesta este bogat in biotina, un nutrient care previne pielea si unghiile uscate. Ardeii rosii sunt o sursa foarte buna de vitamina C, iar salsa contine licopen, un antioxidant care are si proprietati anti-canceroase.
 
3. Cartofi dulci
Acestia nu trebuie sa fie consumati neaparat la cina si sunt o alternativa delicioasa fata de cartofii albi, fie ca sunt prajiti, copti sau trasi in tigaie cu ceapa, ardei sau alte legume pe care le ai la indemana. Poti opta pentru un mic dejun simplu: cartofi dulci cu putin unt si scortisoara. Acestia sunt bogati in vitaminele A si C, nutrienti care reduc ridurile si liniile fine.
 
4. Omleta cu rosii si spanac
O omleta delicioasa este o metoda foarte buna de a consuma doua legume sanatoase in micul dejun. Cele mai potrivite alaturi de omleta sunt rosiile si spanacul, cu numeroase beneficii pentru pielea ta. Rosiile sunt bogate in licopena, cu rol protector pentru piele. Licopena este eliberata din rosii atunci cand este gatita, asa ca incalzeste rosille la tigaie inaite sa le pui in omleta.
 
5. Cereale integrale cu lapte degresat si fructe de padure
Acesta este un alt exemplu de o tripleta a pielii sanatoase: cereale integrale, lactate cu un continut redus in grasimi si fructe bogate in antioxidanti. Multe cereale contin nutrienti precum zinc si fier, care contribuie la aspectul pielii si care compenseaza carentele din alimentatia noastra. Zmeura, capsune sau afine - acestea sunt o optiune buna pe timp de vara, dar si in varianta inghetata in afara sezonului - isi pastreaza nutrientii la fel ca in varianta lor naturala. Sunt bogate in vitamina C, cunoscuta pentru proprietatile sale anti-rid.
 
6. Smoothie de fructe cu seminte de in
Daca esti in graba, pune in mixer cateva fructe de padure, poate si cateva legume, gheata, si ai obtinut un mic dejun sanatos. Smoothie-urile sunt o metoda foarte buna de a consuma fructe si apa, ceea ce va contribui la o piele hidratata. Pentru a potenta valoarea lor nutritionala, adauga seminte de in. Ele iti vor aduce acizi grasi Omega-3, care asigura santatea membranelor celulare. Acestea din urma au rolul de a regla ce nutrienti ajung la celulele noastre si cum vor afecta capacitatea acestora de a retine apa. Membrane celulare sanatoase inseamna o piele fina, fara riduri si bine hidratata.
 
7. Bagel din faina integrala cu somon
Somonul este un superaliment pentru o piele sanatoasa. Alaturi de uleiurile din peste, are una dintre cele mai mari concentratii de acizi Omega-3, un nutrient care regleaza productia de sebum si reduce inflamatia - prevenind astfel aparitia eczemelor sau a afectiunii psoriazis. Somonul afumat este o alegere frecevnta pentru bagels. Tine cont ca aluatul sa fie din faina integrala, de preferat sa alegi somon salbatic, si este recomandat sa reduci portia la jumatate sau sa alegi un bagel mai mic.
 
 
 
 
 
 

Postat in :

Alimentatie sanatoasa

Data:

24-04-2019

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu

Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza