•  

Dulciurile cresc pofta de mancare

Dulciurile cresc pofta de mancare

Teoretic, alimentatia trebuie sa ne asigure mentinerea starii de sanatate, cresterea, dezvoltarea si activitatea fizica si intelectuala corespunzatoare. Cele mai bune alimente provin din cele trei lanturi trofice naturale: lantul oceanic (pestele si fructele de mare), lantul trofic al padurii (ciuperci, fructe de padure, plante medicinale si vanat salbatic) si lantul trofic pastoral (bazat pe cresterea animalelor domestice in aer liber).

Dulciurile sunt un capitol atat de sensibil! Doar auzul acestui cuvant magic naste dilema: placerea sau interdictia?

Glucidele (hidratii de carbon) reprezinta principala sursa de energie imediata a organismului, acoperind mai mult de jumatate din necesarul caloric. Ele au o putere de satietate mai mare decat grasimile, de aceea te inunda fericirea cand le consumi. Savoarea lor este asociata cu o senzatie de placere, care favorizeaza pofta de mancare. Astfel alimentele dulci si grase (ciocolata, prajiturile cu crema) vor fi preferate, dar silueta va avea de suferit daca aportul de glucide depaseste cheltuielile tale energetice.

Glucidele consumate in asociere cu lipidele si excesul de alimente cu index glicemic ridicat ce cresc secretia de insulina, vor conduce la depunerea de grasimi exact acolo unde nu ti le doresti...

Postat in :

Alimentatie sanatoasa Endocrine metabolism si nutritie

Data:

15-03-2013

Taguri:

activitatea fizica, dependenta, alimentatia, fructele, fibrele, dulciurile, necesarul caloric, sanatatii, coloranti, hidratii de carbon, arome, grasimile, pofta de mancare, esente, indulcitori, ciocolata, lipidele, index glicemic, insulina

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu

Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza