•  

Dieta pentru Wonder Woman

Dieta pentru Wonder Woman

Fiecare zi este o cursa contra cronometru pentru a rezolva toate sarcinile pe care stilul de viata auto-impus al femeii moderne ni le solicita din plin. Fie ca esti sotie, mama sau angajat model, sau poate, de ce nu, toate trei la un loc, hai sa recunoastem ca efortul de a fi Wonder Woman in fiecare zi poate avea in timp drept efect oboseala cronica, anemia si chiar depresia.

Inainte de a incepe o terapie costisitoare, iti propunem o alternativa mai la indemana, mai economicoasa si mult mai placuta. Poate ca pana in prezent nu ai dat mare importanta acestui fapt, insa specialistii americani au descoperit secretul unei stari de spirit excelente in anumite  alimente, la indemana oricui. Important este sa asiguram organismului necesarul de uridina si acizi grasi Omega-3, care impreuna furnizeaza organismului o mare parte din energia de care are nevoie pentru a functiona la capacitate maxima.

Alimentele cele mai bogate in acesti compusi sunt:

Pestele

Mai ales somonul si pestele oceanic in general, este bogat in acizi grasi Omega-3, care, pe langa faptul ca stabilizeaza tensiunea arteriala si contribuie la scaderea trigliceridelor, au si rol important in prevenirea afectiunilor cardiace si a anumitor forme de cancer. Mai sunt foarte utili in prevenirea si tratarea starilor depresive si a stresului.

Sfecla de zahar

Este o leguma foarte bogata in uridina, care nu se gaseste aproape deloc in legumele consumate de obicei. Cel mai bine este sa fie consumata proaspata, pentru ca elementele nutritive sa fie asimilate de organism mai bine.

Soia

Aflata printre preferintele vegetarienilor, este foarte bogata in aminoacizi, nu contine colesterol, dar are din belsug acizi grasi Omega-3. De asemenea, produsele din soia previn cancerul de prostata, arterioscleroza, depresia si chiar osteoporoza.

Nucile

Reprezinta o sursa de acid alfalinolenic care face parte din clasa acizilor grasi Omega-3 si consumul zilnic a doua grame de acid alfalinolenic protejeaza inima si previne afectiunile cardiace.

In afara acestor alimente, exista o serie de suplimente nutritive cu un rol important in combaterea oboselii cronice si stresului: vitamina C, magneziu, vitamina E si coenzima Q10.

Postat in :

Alimentatie sanatoasa Endocrine metabolism si nutritie

Data:

19-03-2013

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu

Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza