•  

Cele mai bune sfaturi anti-imbatranire

Cele mai bune sfaturi anti-imbatranire

Afla care sunt cele mai bune sfaturi anti-aging pentru vitalitatea ta:

 

Stimuleaza-ti creierul

 

Pentru o viata de lunga durata si totodata vibranta, ai nevoie de o minte ascutita. Creierul, ca restul corpului, trebuie sa fie antrenat pentru a nu deveni lenes sau a se imbolnavi.

Un studiu recent indica faptul ca in numarul femeilor educate boala Alzheimer are o aparitie mai rara In plus, efectele bolii in caz ca aceasta exista nu s-au facut vizibile in cazul femeilor care aveau si alte activitati in afara locului de munca. Creierul are nevoie sa fie provocat pentru a tine caile neurologice deschise. Invata o limba noua, citeste sau pur si simplu incearca sa fii constient de ceea ce te inconjoara prin aprofundarea mirosurilor, sunetelor si imaginilor inconjuratoare. 

 

Mananca echilibrat

 

Incearca sa consumi cinci portii de fructe si legume in fiecare zi si trei gustari formate din cereale integrale pentru vitamine, minerale si alti micronutrienti. Consuma zilnic opt pahare de apa. Nu iti lua mai mult de 30-35% din numarul total de calorii dintr-o zi din grasimi, consuma aproximativ 7% din aportul zilnic de calorii din grasimi nesaturate precum laptele semi-degresat, uleiul de masline sau de canola, 15% din proteine, si restul de calorii din carbohidrati care includ si fructele si legumele, principalii carbohidrati fiind ovazul, painea din faina integrala si orezul salbatic.

 

Nu neglija spiritul

 

O sanatate buna si mai putina durere par teluri de lunga durata, nu? Studiile arata ca spiritualitatea are un efect pozitiv asupra sanatatii mentale, si reduce, de fapt, suferinta. Fie ca e vorba de meditatie, rugaciuni sau iertare, cercetarile ne spun ca poti deveni mai fericit si mai sociabil cu ajutorul spiritualitatii. Cercetatori din domeniul medicinei care au analizat legatura dintre minte, corp si spirit, mai ales in anii unui adult si au descoperit ca focalizarea pe spiritualitate si puterea ei de a exercita schimbari pozitive sunt deosebit de importante pentru tineretea noastra.

 

Fa miscare

 

Exercitiile de aerobic sunt o optiune ferma pentru cei determinati sa isi incetineascas procesul de imbatranire. Sute de studii ne spun ca miscarea combate pierderea staminei, a rezistentei musculare, a echilibrului si densitatii osoase care se accentueaza odata cu inaintarea in varsta.

Esti gata sa incepi? Este necesar sa faci un singur set de 8 pana la 15 repetari a unor exercitii diferite, 8 pana la 10 la numar, de doua-trei ori pe saptamana pentru tonusul tau fizic. Dupa ce te obisnuiesti cu rutina, vei observa ca nu iti ia mai multe de 10 minute sa o practici.

 

Consuma antioxidanti

 

Radicalii liberi contribuie la instalarea timpurie a bolilor legate de varsta, insa antioxidantii neutralizeaza acesti radicali. Cu ajutorul unei alimentatii echilibrate, sau daca este cazul, al unor suplimente alimentare, este recomandat sa consumam antioxidanti datorita efectelor anti-imbatranire ale acestora.

Adauga in alimentatia ta legume inchise la culoare precum rosii, morcovi, spanac sau bostanei pentru carotenoidele continute si mure pentru flavonoizii incorporati. Deoarece multe tipuri de mancare contin clase diferite de antioxidanti care functioneaza in sinergie, retine faptul ca cei mentionati anterior reprezinta o sursa superioara de antioxidanti.

 

Odihneste-te

 

Lipsa somnului poate avea consecinte grave asupra oamenilor, printre care chiar si decesul acestora. Daca dormi mai putin de sase ore in fiecare noapte, creste riscul aparitiei unui atac de cord sau a infarctului. In plus, mintea noastra se deterioreaza la o viteza mai mare cand privam corpul si creierul de somn.

La nivel emotional, privarea de odihna ne face sa fim mai nelinistiti si predispusi la furie. Bolile ce tin de infectii virale sunt de asemenea mai des intalnite in cazul oamenilor care nu au parte de suficient somn. Astfel, opt ore de somn in fiecare noapte sunt importante pentru sanatatea ta fizica, cat si pentru starea si longevitatea ta.

 

Estompeaza ridurile

 

Daca nu ai fost extraordinar de vigilent si nu ai petrecut timp la soare de cand erai mic copil, este mai mult ca sigur ca ai intampinat primele semne ale unei pieli care imbatraneste – riduri, linii fine, pete maronii – toate acestea apar daca ai trecut de varsta de 40 de ani. Tine cont de faptul ca 95% dintre riduri sunt provocate de expunerea la soare.

Incearca sa folosesti un produs impotriva ridurilor care contine retinol, o forma a vitaminei A care diminueaza liniile fine si ridurile, decoloreaza petele maronii si uniformizeaza culoarea pielii. Cremele topice cu retinol sau tretinoina exfolieaza pielea si cresc productia de colagen. Acestea exista in concentratii diferite pentru ca orice persoana sa le poata tolera, si pot ajuta trata primele semne ale fotoimbatranirii cat si ale cancerului de piele.

 

Astfel poti juca un rol important in logevitatea si calitatea vietii tale. Tot ce trebuie sa faci este sa inveti cum sa faci acest lucru si sa actionezi pentru bunastarea ta!.

 

Postat in :

Relaxare si echilibru

Data:

17-11-2015

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu

Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza