•  
Aboneaza-te la newsletter

Cum sa abordezi o dieta sanatoasa in preajma sarbatorilor

Cum sa abordezi o dieta sanatoasa in preajma sarbatorilor

Foarte multe persoane isi spun ca vor tine cura de slabire dupa sarbatori insa aceasta atitudine este complet gresita si dauneaza grav siluetei si mai ales sanatatii iar asta nu doar pentru o luna sau doua ci pentru foarte mult timp daca ne gandim si la toxinele acumulate in aceasta perioada.

 

Pentru ca de fiecare data cand mancam foarte multe alimente bogate in grasimi, daunam grav metabolismului – de multe ori permanent. Degeaba tinem o cura de slabire dupa sarbatori daca in perioada acestora exageram enorm cu grasimile si dulciurile. Pentru multe dintre persoanele supraponderale, haosul unei diete neechilibrate si saraca in nutrienti poate fi corectat abia in ani de zile.
O dieta echilibrata trebuie sa se manifeste nu dupa ci tocmai in timpul sarbatorilor!
Pentru aceasta, exista din fericire numeroase trucuri.


De pilda, stim ca masa de sarbatori este extrem de delicioasa si de bogata si ca arata minunat plina de bunatati. Dar inainte de venirea invitatilor sau de a va aseza la masa cu familia n-ar fi deloc rau sa "va stricati foamea" cu o portocala, o limonada fara zahar sau o salata de cruditati fara maioneza. In timpul mesei nu trebuie sa faceti nota discordanta cu invitatii refuzand sa mancati, alegeti insa atunci in special aperitivele care ingrasa cat mai putin.


In mod ideal, dieta zilnica in periada sarbatorilor trebuie impartita in trei mese principale si doua gustari de fructe, iar intre mese sa se consume din plin lichide care hidrateaza: apa si ceai neindulcit.
Gustarea de fructe de dimineata poate fi formata din fructe mai dulci, cu indice glicemic superior, iar cea de dupa-amiaza din fructe mai acre: mere, portocale, samd.
Pentru hidratarea atat de necesara organismului nu trebuiesc baute lichide foarte reci ci lichide calde sau la temperatura camerei.

Totodata, alimentele condimentate (iuti si sarate) trebuiesc si ele limitate pe cat posibil.


De asemenea, deoarece miscarea joaca un rol esential in activarea metabolismului, incercati in aceasta perioada sa realizati macar activitatile fizice de rutina (mers pe jos, urcat scari, plimbare in parc, bicicleta, samd). Faceti plimbari cat mai lungi dupa mesele de sarbatori! Petreceti cat mai mult timp cu copiii de sarbatori si incercati sa aveti macar jumatate din energia pe care ei o folosesc!

Veti consuma astfel multe dintre caloriile meselor bogate de sarbatori si nu va fi nevoie sa tineti dupa o cura de slabire.
 

Data:

14-12-2016

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Adauga un comentariu


http://www.helpnet.ro/help-net-lanseaza-aplicatia-mobila-magazinul-online.html
Intreaba farmacistul

Vrei sa stii mai multe detalii despre un anumit produs? Ai o problema medicala sau cosmetica la care nu ai gasit inca rezolvare?

Scrie-ne intrebarea ta completand formularul
Completeaza formularul

Suna-ne la TelVerde 0800 833 003
(disponibil si din retelele de telefonie mobila)

0800 833 003
Media - Spoturi TV
Help Net Info
  • Gaseste o farmacie Help Net
  • Cauta termen medical
  • Cauta prospect medicament
  • Farmacii cu punct de Prim Ajutor
Calculator sarcina

Introduceti in spatiile alaturate data de inceput a ultimei menstruatii si durata medie a ciclului menstrual.

Durata ciclului menstrual

Calculeaza